Gala A-List & Creativity Awards będzie przełożona

"Ad Age" przyznaje, że termin 14 kwietnia w obecnej sytuacji związanej z koronawirusem "nie jest realistyczny".

Organizator A-List & Creativity Awards, magazyn "Ad Age" wydawany przez Crain Communications, jest obecnie w trakcie uzgadniania zastępczego terminu wydarzenia w czerwcu lub lipcu br. Gala odbywa się co roku w Nowym Jorku.

A-List & Creativity Awards to jeden z najważniejszych konkursów w branży reklamowej. W obecnej edycji można było zgłaszać projekty i kampanie, które debiutowały na rynku pomiędzy 1 listopada 2019 r. a 31 grudnia 2019 r. Prestiżowa A-List jest układana przez zespół redakcyjny "Ad Age", który ocenia setki zgłoszeń z całego świata. 

W gronie finalistów A-List & Creativity Awards w br. znalazł się - w kategorii "Best Work for Good", obok pięciu innych zgłoszeń - wielokrotnie już nagradzany projekt "Ostatni Twój Weekend".

Paweł Piasecki 1040 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.