Mocny skład Polaków w jury Mixx Awards Europe

Pracą jury ponownie pokieruje Anna Lubowska.

W tegorocznej edycji Mixx Awards Europe zasiądzie aż ośmioro Polaków. Przewodniczącą będzie Anna Lubowska, w roli niezależnego doradcy biznesowego. To będzie jej czwarty rok z rzędu, kiedy pełni tę rolę. Prace oceniać będą również: Karol Jurga, head, customer success z Yieldbird, Agata Czech, senior digital marketing manager z Lego, Filip Beźnicki, digital growth director z Saatchi & Saatchi, Tadeusz Żórawski, global e-commerce strategy director z Molecular BBDO, Łukasz Borak, communication manager z Volvo Car Poland, Szymon Kukanow, managing partner z PHD, i Anna Gruszka, chief digital officer z IPG Mediabrands.

Rozdanie nagród nastąpi podczas Interact w Lizbonie 2 czerwca. "Media Marketing Polska" jest patronem medialnym tej imprezy.

Maciej Florek 2311 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.