Drodzy Czytelnicy!

Branże mediowa, reklamowa i marketingowa stają dziś przed bezprecedensowymi wyzwaniami związanymi z pandemią koronawirusa.

Zapewniamy, że redakcja „Media Marketing Polska”, która towarzyszy polskiemu rynkowi reklamy niemal od początku jego istnienia, będzie teraz z jeszcze większą starannością spełniać swoją podstawową funkcję – dostarczania rzetelnych informacji.

Nie wpadamy w panikę i nie szukamy sensacji. Nadal najważniejsze będzie przekazywanie wiadomości dotyczących biznesu, w tym przetargów reklamowych i mediowych. Najważniejsze, by nasza branża – mimo trudnych warunków – normalnie prowadziła biznes, na tyle, na ile się da niezależnie od przeciwności.

Równocześnie będziemy także informować o nadzwyczajnych zdarzeniach związanych z koronawirusem, zmianach w organizacji pracy firm czy agencji, nowych trendach na rynku związanych z kryzysem. Nasze medium odda też głos tym, których obecna sytuacja dotyka szczególnie, np. agencjom eventowym.

Zapewniamy, że wszystkie wydania magazynu oraz serwisów MMP24 i MMPOnline będą ukazywać się zgodnie z planem. Zgodnie z wcześniejszym harmonogramem realizujemy też nasze projekty związane z badaniem agencji (jak co roku wspólnie z firmą Kantar) oraz konkurs Golden Arrow.

Jesteśmy otwarci na Wasze sugestie, opinie i uwagi.

Redakcja

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.