Buty, które pomagają przejść przez raka [wideo]

Wystartowała jednoprocentowa kampania Fundacji Rak’n’Roll - "Niosą Nas Wasze KAERESY".

Fundacja w kooperacji z marką Sofix, stworzyła specjalny model butów. Akcja przygotowana została we współpracy z agencjami Publicis Groupe Polska: Saatchi & Saatchi, Starcom, Performics, Publicis Consultants i Prodigious.

- Już za chwilę na ulicach i w mediach społecznościowych będzie można zobaczyć pierwsze buty, które pomagają przejść przez raka promując numer KRS 0000 338 803. Buty, które stworzyliśmy we współpracy z kultową marką Sofix to nie pierwsze lepsze sneakersy tylko pierwsze i jedyne KAERESY! Dlaczego? Bo już od ponad 10 lat niosą nas Wasze KAERESY! Czyli numery KRS, które wpisujecie do PIT-ów przekazując nam 1% podatku – tłumaczy Łukasz Kościuczuk, kierownik ds. fundraisingu w Fundacji Rak’n’Roll.

- Rak’n’Roll od dekady pomaga swoim podopiecznym przejść przez raka. Przejść, przebiec, czasem przeskoczyć chorobę i potem tanecznym krokiem iść dalej przez życie. Zadaliśmy sobie pytanie, jak możemy wszyscy symbolicznie pomóc chorym w tej wędrówce. W tym celu połączyliśmy kampanię jednoprocentową ze streetwearem i stworzyliśmy specjalne buty KAERESY, tak aby numer KRS mógł dotrzeć do jak największej liczby osób – mówi Rafał Ryś, associate creative director w Saatchi & Saatchi.

Premiera modelu odbędzie się online w wydarzeniu na Facebooku. Czerwone Sofixy z limitowanej serii wkrótce będzie można kupić na stronie www, a kilka par trafi do influencerów. W kampanię Rak’n’Rolla zaangażowali się również Fisz Emade Tworzywo – na potrzeby akcji przearanżowali zwrotkę jednego ze swoich utworów, a efekt  pojawi się na kanałach social media.

- „30 cm ponad chodnikami” to kawałek o tym, że dobre nastawienie pozwala Ci iść przed siebie ponad problemami. Chciałbym, by podopieczni Rak’n’Rolla, dzięki Waszym 1% podatku poczuli nową moc i ruszyli przed siebie idąc śmiało, nie powstrzymując się, nie zerkając za siebie, z uśmiechem na twarzy! Jak, jak DYNAMIT! - mówi Fisz.

W ramach akcji studio Photoby zrealizowało sesję zdjęciową i video. Autorem zdjęć z podopiecznymi Fundacji jest Jan Kriwol, a autorem sesji produktowej i video produktowego Maciej Miloch. Kampania będzie obecna w digitalu, social media oraz w przestrzeni miejskiej. Projekt współtworzą Fundacja Rak’n’Roll i marka Sofix oraz Saatchi & Saatchi (pomysł i kreacja) Publicis Consultants (PR), Performics (marketing efektywnościowy), Starcom (planowanie i zakup mediów) i Prodigious (materiały BTL i video).

Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.