Debiutuje nowa agencja do działań online - EngageData
Spółkę założył Sebastian Białousz, który wcześniej stworzył LeadR, sieć e-mailmarketingową Email Network oraz pełnił funkcję członka zarządu Grupy Netsprint.
Na polskim rynku reklamowym debiutuje EngageData. To nowa spółka założona przez Sebastiana Białousza, który wcześniej stworzył LeadR, firmę zajmującą się monetyzacją baz danych, sieć e-mail marketingową Email Network oraz pełnił funkcję członka zarządu Grupy Netsprint. EngageData realizuje kampanie reklamowe dla klientów poszukujących nietypowych rozwiązań online z wykorzystaniem danych. W ofercie łączy programmatic, big data oraz mailing, display, social ads, mobile i wideo.
Oprócz Sebastiana Białousza zespół zarządzający EngageData tworzą: Agnieszka Zalewska, sales director, oraz Dawid Buturla, head of business development.
Zalewska ma 14 lat doświadczenia w marketingu online. Wcześniej pracowała m.in. w Grupie Onet.pl/Media Impact Polska, Infor Biznes, SimpleMedia, Mr. Target (część Grupy Sare). Dawid Buturla to 20 lat doświadczenia w sprzedaży i dekada w marketingu online. W ostatnich latach był związany m.in. z Inis czy Mr. Target. W EngageData odpowiada za rozwój działu agencyjnego obsługującego domy mediowe, agencje i dużych klientów bezpośrednich.
Wśród kluczowych członków zespołu sprzedażowego jest m.in. Magdalena Rustecka - handlowiec z ponad 10-letnim doświadczeniem w m.in. Ringer Axel Springer, Grupie Infor SA i wydawnictwie Bauer.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.