Żywiec rusza z kampanią wizerunkową [wideo]

Będzie prowadzona pod hasłem "Po prostu Ż" w telewizji i w internecie.

Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, startuje z kampanią wizerunkową swojej sztandarowej marki Żywiec pod hasłem: "Po prostu Ż". Będzie ona prowadzona w telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych.

- W kolejnej odsłonie kampanii w charakterystyczny dla Żywca, lekki i inteligentny sposób zachęcamy, by "po prostu Ż" – ukazując w spotach historie bohaterów odnajdujących radość życia w różnych sytuacjach - mówi Emilia Wróblewska-Hunek, brand manager marki Żywiec.

Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania w kanale digital i w social mediach – agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja Just. Reżyserem spotu jest Kuba Michalczuk,produkcją zajął się Opus Film, postprodukcją obrazu – Platige Image, a postprodukcją dźwięku – Ztudio & Burza. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Maciej Burlikowski 1302 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.