Szopi.pl i Carrefour łączą siły dla seniorów

Seniorom dostarczają zakupy bez kosztów transportu.

Szopi.pl za darmo dostarcza produkty spożywcze osobom, które skończyły 60 lat. Według planów akcja ma trwać dwa tygodnie. Ze względu na znaczny wzrost liczby klientów Szopi.pl zwiększyło liczbę osób realizujących zamówienia. W akcję włącza się również Carrefour.

- Seniorzy to grupa, o którą powinniśmy dbać szczególnie. Carrefour, jako firma odpowiedzialna społecznie, wspiera i włącza się w akcję Szopi polegającą na zapewnieniu darmowej dostawy produktów spożywczych osobom powyżej 60. roku życia - mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce oraz usług finansowych Carrefour Polska.  Dzięki inicjatywie seniorzy będą mogli dokonać zakupów z oferty Carrefour z dostawą pod wskazany adres bez dodatkowych kosztów transportu.

Od początku tygodnia firma Szopi.pl, zajmująca się dostawami produktów spożywczych zamówionych online, zanotowała podwojenie zainteresowania produktami spożywczymi i higienicznymi. 

- Zdajemy sobie sprawę, że zapotrzebowanie jest ogromne, zwłaszcza ze strony osób starszych czy obawiających się o swoje zdrowie, więc każdą chwilę poświęcamy na wzmocnienie ekipy "szoperów" i zwiększenie naszej przepustowości – powiedziała Anna Podkowińska-Tretyn, dyrektor zarządzający Szopi.pl

Szopi.pl zwiększa liczbę "szoperów", którzy osobiście realizują i dostarczają zamówione produkty. Z tego powodu terminy realizacji dostawy uległy skróceniu.  

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.