60 influencerów w akcji społecznej #KoronaCizGłowyNieSpadnie
Celem akcji, zainicjowanej przez grupę LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media), jest zachęcanie do samoizolacji i stosowania odpowiednich środków prewencyjnych w związku z pandemią koronawirusa.
Do akcji dołączają również różni celebryci i dziennikarze - na swoich profilach w mediach społecznościowych akcję wspiera m.in. Doda. Z prośbami o pomoc do youtuberów, edukowanie i rozprzestrzenianie rzetelnych informacji zwróciły się Kancelaria Premiera, Ministerstwo Edukacji i Ministerstwo Cyfryzacji. Jednym z efektów był wywiad Blowka z premierem Morawieckim.
W akcji #KoronaCizGłowyNieSpadnie w ciągu dwóch dni wzięło udział kilkudziesięciu influencerów, którzy docierają do różnych grup odbiorców - zarówno tych młodszych - nastolatków, o których mówi się, że najmniej chętnie zostają w domu, po dojrzałych odbiorców, szukających zweryfikowanych informacji. Promowane przez nas reguły wprowadziliśmy w życie również w ramach całej organizacji. Wszyscy pracownicy grupy LTTM pracują obecnie z domów z zachowaniem zasad samoizolacji - komentuje Krystian Botko, CEO grupy LTTM.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.