Michał Pol współpracuje z marką X-Kom

Jeden z najpopularniejszych dziennikarzy sportowych w Polsce pomoże w promocji sieci 27 sklepów stacjonarnych ze sprzętem elektronicznym.

Komunikacja będzie oparta na mediach społecznościowych. Pol będzie promować produkty z oferty X-Komu na kanale YouTube „Polsport”, a także razem z partnerem przeprowadzi akcje angażujące kibiców. X-Kom zorganizuje dla subskrybentów kanału Polsport (jest ich 126 tys.) specjalne promocje, które będą ogłaszane podczas transmisji
na żywo.

Współpraca z Polem to dla marki X-Kom wyjście poza dotychczasowy krąg influencerów sprzętowych i gamingowych. Sieć sklepów regularnie promuje się poprzez sport i e-sport, sponsorując m.in. występujący w PKO BP Ekstraklasie Raków Częstochowa i organizację e-sportową X-Kom AGO.

Od września ubiegłego roku Michał Pol jest partnerem w agencji Sport Brokers, specjalizującej się w sprzedaży oraz obsłudze sportowych kampanii mediowych i influencerskich. Agencja zajmie się koordynacją współpracy pomiędzy dziennikarzem a siecią X-Kom.

Paweł Piasecki 360 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.