PZU na czasy koronawirusa [wideo]

W nowej kampanii ubezpieczyciel chce dotrzeć, zwłaszcza do osób starszych, z przekazem, że większość spraw można załatwić bez wychodzenia z domu.

"Działamy zdalnie, ale zawsze blisko Ciebie" - to przesłanie kampanii reklamowej PZU, największej w kraju firmy ubezpieczeniowej. Ma zachęcać klientów do zdalnego korzystania z usług PZU - telefonicznie i za pośrednictwem internetu - w związku z zagrożeniem koronawirusem.

- Zależy nam, by dotrzeć do jak największej liczby obecnych i potencjalnych klientów, zwłaszcza osób starszych, z informacją, że nie ma konieczności, aby w obecnej szczególnej sytuacji odwiedzali nasze oddziały, ponieważ większość spraw mogą załatwić z domu - tłumaczy inicjatorka kampanii, prezes PZU Życie, Aleksandra Agatowska.

Kampania będzie prowadzona w ogólnopolskich telewizjach, serwisach VoD i mediach społecznościowych. Potrwa co najmniej do 19 kwietnia. Przygotowaniem reklam zajęła się agencja Red8 Advertising, a ich produkcją - studio Propeller Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Carat.

PZU twierdzi, że zwiększyło przepustowość swojego serwisu mojePZU, aby mogło z niego korzystać jednocześnie więcej osób, i że jest gotowe do obsługi zwiększonego ruchu na infolinii.

Maciej Burlikowski 1308 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.