Screen Network startuje z kampanią Ministerstwa Zdrowia [wideo]

Na ekranach DOOH Polacy zobaczą informacje dotyczące zaleceń na czas epidemii.

Firma Screen Network we współpracy z Ministerstwem Zdrowia uruchomiła na swoich ekranach 10-dniową kampanię informacyjną dotyczącą procedur zalecanych podczas kwarantanny. W emitowanych spotach oprócz wytycznych odnośnie do  postępowania podane są sprawdzone źródła, z których należy korzystać. Udostępniany jest adres strony WWW oraz kontakt na infolinię NFZ, gdzie można zaczerpnąć szczegółowych danych na temat epidemii, zapoznać się z procedurami oraz poznać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Ekrany Screen Network docierają do ponad 8 mln Polaków dziennie.

Katarzyna Kacprzak 414 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.