Mariusz Szuster dyrektorem generalnym Grupy Radiowej w ZPR Media

Zajął nowo utworzone stanowisko.

Mariusz Szuster awansował na nowo utworzone stanowisko dyrektora generalnego Grupy Radiowej. Odpowiada za realizację celów operacyjnych we wszystkich obszarach obejmujących działalność radiową w Grupie ZPR Media. Podlega bezpośrednio zarządowi spółki Time SA.

Szuster związany jest z Grupą ZPR Media od 2000 r. Pracował w działach handlowych, pełniąc funkcję dyrektora handlowego, a następnie od roku 2008 dyrektora zarządzającego w filiach spółek Radio Eska SA oraz Time SA. W roku 2011 objął stanowisko zastępcy dyrektora krajowego sprzedaży bezpośredniej i od tego czasu odpowiadał za koordynację sprzedaży lokalnej w ramach produktów radiowych Grupy. Do jego zadań należało również nadzorowanie pracy we wszystkich oddziałach terytorialnych spółki, wdrażanie nowych projektów, sprzedaż internetu, koncertów, współpraca z innymi spółkami Grupy ZPR Media. Od maja 2017 r. jako zastępca dyrektora handlowego radia zarządzał również zespołem sprzedażowym w Warszawie.


Katarzyna Woźniak 457 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.