Orlen reklamuje "tanie tankowanie"
Trwa kampania wizerunkowa z Robertem Kubicą.
PKN Orlen, największy koncern paliwowy w kraju, rozpoczął kampanię wizerunkową m.in. na nośnikach reklam zewnętrznych (outdoor), pod hasłem: "Tanie tankowanie. Reszta należy do ciebie". Wykorzystuje w niej wizerunek kierowcy wyścigowego Roberta Kubicy, który od ub.r. występuje w jego reklamach. Orlen jest sponsorem zespołu Formuły 1 Alfa Romeo, w którym Kubica jest kierowcą zapasowym i testowym.
Kreację reklam dla Orlenu przygotowuje agencja Red8 Advertising, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.
Orlen ma w Polsce 1,8 tys. stacji paliw i ok. 34% krajowego rynku (sprzedaży detalicznej na stacjach).
Przez konflikt pomiędzy państwami OPEC, największymi wydobywcami ropy naftowej, jej cena spadła w ostatnich tygodniach do rekordowo niskiego poziomu.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane