Orlen reklamuje "tanie tankowanie"

Trwa kampania wizerunkowa z Robertem Kubicą.

PKN Orlen, największy koncern paliwowy w kraju, rozpoczął kampanię wizerunkową m.in. na nośnikach reklam zewnętrznych (outdoor), pod hasłem: "Tanie tankowanie. Reszta należy do ciebie". Wykorzystuje w niej wizerunek kierowcy wyścigowego Roberta Kubicy, który od ub.r. występuje w jego reklamach. Orlen jest sponsorem zespołu Formuły 1 Alfa Romeo, w którym Kubica jest kierowcą zapasowym i testowym.

Kreację reklam dla Orlenu przygotowuje agencja Red8 Advertising, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.

Orlen ma w Polsce 1,8 tys. stacji paliw i ok. 34% krajowego rynku (sprzedaży detalicznej na stacjach).

Przez konflikt pomiędzy państwami OPEC, największymi wydobywcami ropy naftowej, jej cena spadła w ostatnich tygodniach do rekordowo niskiego poziomu.

Maciej Burlikowski 1457 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.