Sephora z nową odsłoną e-commerce

Zmianom na Sephora.pl towarzyszył również start nowej aplikacji mobilnej na systemy iOS i Android.

Sephora uruchomiła nową wersję swojego sklepu internetowego. Zmianom na Sephora.pl towarzyszył również start nowej aplikacji mobilnej na systemy iOS i Android. 
 
- Postawiliśmy na przyjazną stronom mobilnym prezentację produktów, dużą ilość kontentu graficznego i uproszczony koszyk. Nasza strona ma również czytelniejszą w porównaniu z poprzednią jej odsłoną, nawigację po kategoriach i tematach - mówi Małgorzata Kwiecień, senior digital manager Sephora Polska, zapowiadając kolejne udogodnienia w kolejnych miesiącach. 

Perfumeria internetowa Sephora, która wystartowała ponad 6 lat temu, notuje od 3 lat największe obroty w całej sieci firmy i rokrocznie dwucyfrowe wzrosty. 

Sephora.pl wprowadza też udogodnienia dla członków klubu lojalnościowego Sephora, do którego należą blisko 3 miliony osób. Konto klienta zyskało nowocześniejszy i czytelniejszy wygląd. Każdy klubowicz będzie mógł też wkrótce zarówno na stronie sklepu, jak i w aplikacji mobilnej, sprawdzić aktualne oferty i promocje przygotowane dla niego przez zespół Sephora. Wraz ze zmianami na platformie sephora.pl wystartowała także nowa aplikacja mobilna dostępna na systemy iOS i Android.
 
 
Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.