"National Geographic" uruchamia nową platformę

"Explorerzy. Idź za marzeniem" ma łączyć fanów sportów wyczynowych ze specjalistami, m.in. fizjoterapeutami, trenerami i największym osobistościami w dziedzinach himalaizmu, sportu i fotografii podróżniczej.

Wydawnictwo Burda Media Polska uruchomiło nową platformę pod  brandem National Geographic - "Explorerzy. Idź za marzeniem". Strona jest kierowana do fanów aktywnego stylu życia, sportów wyczynowych oraz profesjonalnego podejścia do zdrowia w duchu ekologii i etycznego podróżowania. Platforma ma łączyć odbiorców ze specjalistami, m.in. fizjoterapeutami, trenerami i największym osobistościami w dziedzinach himalaizmu, sportu i fotografii podróżniczej. 

- Explorerzy to niezwykła instrukcja realizacji marzeń. Postawiliśmy na unikatowy kontent poradnikowy, budowany przez ekspertów wokół tematów podróżniczych i sportowych, które najbardziej rozpalają wyobraźnię naszych czytelników - mówi Agnieszka Wirtwein-Przerwa, head of digital engagement i travel & science w Burda Media Polska.

Platforma chce oferować unikatowe podejście do produktów i usług e-commerce. - Praktycznie wyeliminowaliśmy przestrzeń reklamową, tworząc jednocześnie unikatową przestrzeń wymiany doświadczeń i rekomendacji, na której w prostych krokach zaplanujesz i zrealizujesz najtrudniejszy sportowo-podróżniczy cel - dodaje Justyna Dziegieć, chief digital officer Burda Media Polska. 

National-Geographic.pl zanotował w styczniu 1,2 mln unikalnych użytkowników i 4,5 mln odsłon (źródło: Google Analytics, styczeń 2020 r.).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.