Orlen szuka agencji dla marki Platinum
Kontrakt ma obowiązywać dwa lata. Agencja przygotuje szeroką kampanię wizerunkową.
Przygotowanie kreacji obejmie projekty reklam do telewizji, internetu, radia, prasy, outdooru i materiałów POS. Twarzami reklam mają być kierowca Formuły 1 Robert Kubica, kierowca rajdowy Jakub Przygoński oraz żużlowiec Bartosz Zmarzlik.
Głównym problemem maki Platinum, zidentyfikowanym przez producenta, jest niska świadomość marki w grupie docelowej (kierowcy w wieku 18-55 lat, samodzielnie decydujący o wyborze oleju do samochodu). Temu właśnie ma zaradzić planowana kampania wizerunkowa. Wiosenną kampanię wizerunkowa marki Platinum Orlen planuje w maju i czerwcu br. (TV, internet, prasa), a jesienną - w sierpniu i wrześniu br. (outdoor).
Agencje chętne do udziału w tym przetargu mogą składać oferty do 7 kwietnia br.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.