#StaySafe w nowym logo Pizza Hut
Marka rozpoczęła także pomoc służbom medycznym, które walczą z pandemią koronawirusa.
Pizza Hut dostosowuje logo i działania do obecnej sytuacji z pandemią. Logo #StaySafe ma odzwierciedlać podejście marki do klientów i biznesu w czasie społecznej izolacji.
Pizza Hut wprowadziła szczególne zasady bezpieczeństwa we wszystkich restauracjach zgodne z obowiązującymi obostrzeniami. Sieć uruchomiła także bezkontaktową sprzedaż. Dostarcza pizzę pod drzwi bez bezpośredniego kontaktu z dostawcą. Zachęca również klientów do płatności kartą lub online.
Marka rozpoczęła także pomoc służbom medycznym, które walczą z pandemią koronawirusa. Dołączyła do akcji #WzywamyPosiłki. Do tej pory kilkudziesięciu pracowników restauracji przygotowało i dostarczyło bezdotykowo ponad 3,5 tys. posiłków do placówek służby zdrowia w całej Polsce. Składa się na nie połówka średniej pizzy i butelka Pepsi na osobę. Do każdego zamówienia pracownicy dodają także wiadomość z podziękowaniami i słowami wsparcia. Pomagają szpitalom m.in. w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Olsztynie, Krakowie, Szczecinie. Dziennie dowożą i bezkontaktowo pozostawiają do 250 energetycznych zestawów.
Ponadto AmRest, który jest operatorem Pizza Hut wsparł podopiecznych Banku Żywności w Radomiu. Firma przekazała niemal 3 tys. kilogramów jedzenia, m.in. sałatki, sery, jogurty i świeże soki organizacjom partnerskim Banku.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.