Blackfish w Warszawie [wideo]

Maciej Żemojcin poprowadzi warszawski oddział firmy jako partner i executive producer.

W związku ze zmianami na rynku reklamowym spowodowanymi pandemią koronawirusa COVID-19 firma Blackfish otwiera warszawski oddział, wprowadzając rozwiązania logistyczne i technologiczne umożliwiające bezpieczne produkcje zdjęciowe dostosowane do obostrzeń rządowych, uwzględniające stanowisko Klubu Producentów Reklamowych SAR oraz wdrażające najwyższe standardy i procedury higieniczne.

Zakres działań firmy obejmuje zdjęcia table-top dla klientów z branży FMCG oraz szeroki zakres zdjęć motion control. Pod brandem Alan Blackfish firma jest globalnym producentem sprzętu motion control i specjalistycznego światła filmowego. Rola Macieja Żemojcina w BF to częściowo technologiczna kontynuacja produkcji prowadzonych przez niego w Mniam.tv, z którego odszedł w październiku 2019 r.

Ekipa na planie została zredukowana ze względu na sytuację epidemii do minimum i liczy poniżej 10 osób. Wśród kluczowych twórców i postaci na planie z firmą współpracują m.in. reżyser Arek Żyłka i food-stylistka Ewa Gębska. Misją Blackfish ma być zredefiniowanie procesu zdjęciowego na poziomie globalnym za pomocą środków technologicznych. Firma ma własne rozwiązania technologiczne, eliminujące konieczność wykorzystania sprzętu monopolistów światowych i umożliwiające ograniczenie kosztów produkcji oraz pracę zdalną.

- Kontrola nad technologią powoduje, że firma staje się jedną z najbardziej obiecujących firm produkcyjnych w branży filmowej i reklamowejmówi Maciej Żemojcin, executive producer Blackfish Warsaw.Naszym celem jest transformacja procesu zdjęciowego oraz integracja postprodukcji w niespotykanym dotychczas stopniu.

Blackfish ma zamiar skupiać się w 51% na rynku polskim, jednocześnie kontynuując zdalną współpracę z klientami zagranicznymi. W związku z zablokowaniem granic już pozyskani silni partnerzy w Azji, na Bliskim Wschodzie oraz w USA wykazują zrozumienie ograniczeń i umożliwią dynamiczny rozwój firmy do końca roku 2021.

Katarzyna Kacprzak 420 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.