Granty reklamowe Google na walkę z koronawirusem

250 mln dol. otrzyma na promocję Światowa Organizacja Zdrowia i instytucje rządowe, a 340 mln dol. małe i średnie firmy korzystające z systemów reklamowych Google.

Google zapowiedział kolejne działania w ramach walki ze światową pandemią. Przekaże dodatkowe granty reklamowe o łącznej wartości 250 mln dol. dla Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) i ponad 100 instytucji rządowych na całym świecie, by mogły prowadzić kampanie informacyjne pomagające w ograniczeniu pandemii. Dzięki dotychczas przekazanym grantom informacje o tym, jak zachować właściwe zasady higieny i wymogi sanitarne, dotarły już do ludzi w wielu krajach na świecie, także w Polsce.

Z kolei małe i średnie przedsiębiorstwa korzystające z reklam Google otrzymają od nas łącznie 340 mln dol. na wsparcie działań reklamowych i docieranie do klientów w tych trudnych warunkach. Dodatkowe środki do wykorzystania pojawią się na kontach reklamowych wszystkich MŚP, w tym polskich, które w ciągu ostatniego roku używały naszych platform reklamowych.

Instytucje badawcze i naukowcy, którzy pracują nad szczepionkami lub lekami na koronawirusa, otrzymają dostęp do infrastruktury obliczeniowej Google Cloud i będą mogli skorzystać z grantu o wartości 20 mln dol., aby pomóc im w analizie danych i przyspieszeniu badań.

 

Tomasz Wygnański 699 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.