Granty reklamowe Google na walkę z koronawirusem
250 mln dol. otrzyma na promocję Światowa Organizacja Zdrowia i instytucje rządowe, a 340 mln dol. małe i średnie firmy korzystające z systemów reklamowych Google.
Z kolei małe i średnie przedsiębiorstwa korzystające z reklam Google otrzymają od nas łącznie 340 mln dol. na wsparcie działań reklamowych i docieranie do klientów w tych trudnych warunkach. Dodatkowe środki do wykorzystania pojawią się na kontach reklamowych wszystkich MŚP, w tym polskich, które w ciągu ostatniego roku używały naszych platform reklamowych.
Instytucje badawcze i naukowcy, którzy pracują nad szczepionkami lub lekami na koronawirusa, otrzymają dostęp do infrastruktury obliczeniowej Google Cloud i będą mogli skorzystać z grantu o wartości 20 mln dol., aby pomóc im w analizie danych i przyspieszeniu badań.

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.