Bank Millennium także z reklamą "bez wychodzenia z domu" [wideo]

Nakręcił ją samodzielnie, u siebie w domu, Radek Kotarski.

Bank Millennium rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: "Bankuj bezpiecznie". Namawia w niej, by ze względu na zagrożenie koronawirusem korzystać z bankowości internetowej, nie wychodząc z domu.

Spot reklamowy dla banku Radek Kotarski, bohater reklam banku, nakręcił samodzielnie z domu.

Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz na kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania będzie prowadzona także w internecie oraz radiu. Kreację kampanii telewizyjnej i radiowej przygotowała agencja Change Serviceplan, a internetowej – LiquidThread i Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.

Maciej Burlikowski 1359 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.