Raport Schulz Brand Friendly: "Marka w czasach pandemii"

Bezpłatna publikacja powstała pod patronatem "Media Marketing Polska".

Eksperci agencji Schulz Brand Friendly przygotowali raport "Marka w czasach pandemii. Nowa rzeczywistość oczami Schulz Brand Friendly", wieloaspektową analizę na temat funkcjonowania branży i działań marek w czasie kryzysu. Autorzy opracowania analizują działania od strony strategii, kreacji, obszaru digital oraz PR. Raport powstał pod patronatem "Media Marketing Polska".

– Zawsze uważaliśmy, że na marketing warto patrzeć z wielu, równych sobie stron. Także teraz, kiedy widoczne zmiany w kreacji wymagać będą od wielu marek strategicznej przebudowy – twierdzi Wojciech Kotala, CEO Schulz Brand Friendly.

Autorzy raportu zajęli się m.in. tematami: jak radzą sobie polskie i zagraniczne marki w kryzysie, jak może wyglądać sytuacja w branży za trzy miesiące, jak na kryzys zareagowały Facebook i Google, influencer marketing a odpowiedzialność społeczna i jak działa new business w czasie kryzysu.

 Bezpłatny raport "Marka w czasach pandemii" jest dostępny tutaj.

W MMP Online publikowaliśmy teksty Co jest pewne gdy nic nie jest pewne Moniki Popowskiej, #AloneTogether Ewy Leksander oraz New business w czasach kryzysu. Czy naprawdę powinniśmy "poskładać zabawki" i czekać? Michała Cieciaka.

Piotr Machul 245 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.