Katarzyna Krawczyk dyrektorką marketingu CCC
Zastąpiła na tym stanowisku Marka Kmiecika.
Katarzyna Krawczyk zdobywała doświadczenie zawodowe w firmach z branży fashion i retail. Do CCC przeszła z agencji Warsaw Creatives, gdzie przez ostatnie dwa lata zajmowała się obsługą marek i tworzeniem ich strategii marketingowej. Wcześniej przez trzy lata była dyrektorem marketingu marki Badura, przedtem to samo stanowisko pełniła w Tatuum. Ma również pięcioletnie doświadczenie pracy dla marki Top Secret, m.in. jako dyrektor kreatywny.
"Głównym celem, jaki stawia sobie nowa dyrektor marketingu, jest wypracowanie nowego modowego oblicza marki i wyróżnienie się na rynku poprzez współcześnie zdywersyfikowane kody komunikacji i ugruntowanie pozycji lidera dla marki CCC w nowej jakości" – informuje biuro prasowe.

Katarzyna Woźniak
590 Artykuły
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.
Komentarze
Artykuły powiązane