Tyskie z "historyczną" kampanią [wideo]
Marka nawiązuje jednak również do obecnej sytuacji, chcąc dać "iskrę nadziei na lepsze jutro".
– Z badań, jakie prowadzimy, wynika jasno, że Polacy są zmęczeni negatywnymi i tragicznymi komunikatami w mediach. Tęsknimy za spacerami, rozmowami, spotkaniami czy wspólnym piwem w towarzystwie. Dlatego potrzebne jest podniesienie na duchu oraz iskra nadziei na lepsze jutro i normalność – mówi Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie w KP.
Za działania związane z kampanią odpowiadają: agencja Bardzo (koncept kreatywny, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL), OTO Film – produkcja, Karolina Lewicka i Tomasz Kapuściński – reżyseria, agencja Gong (działania digitalowe, komunikacja koncepcji), dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów).
Poza kampanią telewizyjną marka Tyskie w najbliższym czasie zapowiada kolejne działania odwołujące się do obecnej sytuacji.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.