Rusza akcja "Czysta klamka"
Zainicjowały ją Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i firmy z branży przesyłek.
Firmy te zadecydowały już o wyposażeniu swoich kolporterów w rękawiczki i środki dezynfekujące. Dzięki temu każda odwiedzona klatka i skrzynka pocztowa, do której dotarł kolporter, staje się bezpieczniejsza. Kolporterzy każdorazowo dezynfekują wszystkie klamki i przyciski domofonu na drodze dystrybutora oraz skrzynki pocztowe, do których doręczane są materiały promocyjne. Materiały drukowane przygotowywane są z uwzględnieniem 24- godzinnej kwarantanny.
- Do udziału w inicjatywie zapraszamy wszystkie firmy mające kontakt z mieszkańcami za pośrednictwem dostawców przesyłek (kolporterów, kurierów, doręczycieli jedzenia na wynos itd.), którzy biorąc udział w akcji "Czysta klamka" będą wspólnie z nami dbali o dobro i bezpieczeństwo nas wszystkich - mówi Magdalena Brzeska, prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Zaproszenie kierowane jest także do wszystkich (w szczególności mieszkańców osiedli), którzy poprzez swoje codzienne działania (przecieranie nasączonymi odpowiednimi środkami klamek i przycisków w windach) mogą istotnie przyczynić się do bezpieczeństwa swojego i współmieszkańców.
Kontakt ze Stowarzyszeniem: stowarzyszenie@smb.pl