Rusza akcja "Czysta klamka"

Zainicjowały ją Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i firmy z branży przesyłek.

Inicjatorem akcji "Czysta klamka" jest Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i działająca przy nim Rada ds. rynku Direct Mail, w której uczestniczą firmy: CTRL System, PostMaster, ABC Direct Contact, Skarbnica Narodowa, Media Central, EDC Expert, Metro Advertising i No Limits24.

Firmy te zadecydowały już o wyposażeniu swoich kolporterów w  rękawiczki i środki dezynfekujące. Dzięki temu każda odwiedzona klatka i skrzynka pocztowa, do której dotarł kolporter, staje się bezpieczniejsza. Kolporterzy każdorazowo dezynfekują wszystkie klamki i przyciski domofonu na drodze dystrybutora oraz skrzynki pocztowe, do których doręczane są materiały promocyjne. Materiały drukowane przygotowywane są z uwzględnieniem 24- godzinnej kwarantanny.

- Do udziału w inicjatywie zapraszamy wszystkie firmy mające kontakt z mieszkańcami za pośrednictwem dostawców przesyłek (kolporterów, kurierów, doręczycieli jedzenia na wynos itd.), którzy biorąc udział w akcji "Czysta klamka" będą wspólnie z nami dbali o dobro i bezpieczeństwo nas wszystkich - mówi Magdalena Brzeska, prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Zaproszenie kierowane jest także do wszystkich (w szczególności mieszkańców osiedli), którzy poprzez swoje codzienne działania (przecieranie nasączonymi odpowiednimi środkami klamek i przycisków w windach) mogą istotnie przyczynić się do bezpieczeństwa swojego i współmieszkańców.

Strona akcji na Facebooku

Kontakt ze Stowarzyszeniem: stowarzyszenie@smb.pl

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.