Uber Eats zajmuje się dostawami produktów spożywczych
W obliczu pandemii marka wchodzi w nowe partnerstwa we Francji, w Hiszpanii i Brazylii.
W Hiszpanii ruszyła współpraca z portugalską siecią stacji paliw Galp - obecnie dostawy realizowane są z 25 sklepów convenience. Podobne działania planowane są w Brazylii - tam dostawy mają być realizowane m.in. z aptek i sklepów z artykułami dla zwierząt.
Ceny artykułów dostępnych w dostawach Uber Eats mają być ustalane przez detalistów. Zamówienia będzie można składać poprzez aplikację mobilną, ale także stronę internetową i telefonicznie.
W ubiegłym roku Uber Eats uruchomił pilotażowe programy dostaw artykułów spożywczych w Australii i Wielkiej Brytanii, jednak pandemia koronawirusa znacznie przyspiesza plany ekspansji. Na rynku brytyjskim musi liczyć się z konkurencją ze strony firmy Deliveroo, która oferuje już podobne usługi we współpracy z sieciami Marks & Spencer i Co-op.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.