Liderzy reklamy TV bez zmian: Aflofarm, Ferrero i Grupa Polsat

Tak wynika z danych Nielsen Audience Measurement za marzec br. Łącznie marketerzy w marcu br. wydali w telewizji 2,7 mld zł, a przed rokiem 2,6 mld zł.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w marcu br. na reklamę telewizyjną w Polsce najwięcej wydały firmy: Aflofarm (106,7 mln zł, w marcu 2019 r. było to 71,5 mln zł), Ferrero (93,7 mln zł vs 70,3 mln zł) i Grupa Polsat (80,4 mln zł, przed rokiem 77,6 mln zł). Z grupy marketerów top 10 mniej wydały jedynie Nestle (58,9 mln zł vs 78,2 mln zł) i US Pharmacia (57,5 mln zł vs 60,5 mln zł).

W grupie top 10 stacji TV z największymi wpływami reklamowymi spadki w porównaniu z sytuacją w marcu 2019 r. odnotowały Polsat, TVP1 i TVN24. Liderem kanałów z największymi wpływami z reklam pozostaje Polsat. Marketerzy wydali w marcu br. w tej stacji 377,8 mln zł (przed rokiem 396,3 mln zł). Top 3 uzupełniają TVN (321,3 mln zł vs 302,5 mln zł) i TVP2 (171,9 mln zł vs 147,1 mln zł).

Łącznie marketerzy w marcu br. wydali w telewizji 2,7 mld zł, a przed rokiem 2,6 mld zł.

Piotr Machul 245 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.