Kamil Kuć i Natalia Grabowska w 180heartbeats + Jung v Matt

Agencja wzmacnia dział kreacji i designu.

Kamil Kuć dołączył do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt, natomiast Natalia Grabowska została zatrudniona w dziale design.

Kamil Kuć jako copywriter pracuje w teamie z art directorem Adrianem Zwierzyńskim. Z reklamą związany jest od 10 lat. Wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach Neon Shake oraz VMLY&R. W portfolio ma projekty m.in. dla Western Union, Decathlon, IKEA oraz marki Cheetos PepsiCo. 

Natalia Grabowska została junior graphic designerem. Wcześniej przez rok pracowała w studiu graficznym Bękarty.

Dział kreacji i designu 180 liczy obecnie 20 osób. Kreacją zarządza Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner, a designem Michał Murawski, digital studio director.

Katarzyna Kacprzak 419 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.