Plus zachęca: "#zostańwdomu i ciesz się internetem" [wideo]

Kolejny "domowy" spot reklamowy przygotowany przez Szymona Majewskiego.

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (Cyfrowy Polsat), rozpoczął kampanię reklamującą ofertę internetową dla abonentów tej sieci – do posiadanego abonamentu mogą oni dokupić do 60 GB, a do tego komputery na raty (np. laptop Huawei MateBook D14). 

To kolejny spot reklamowy przygotowany dla Plusa przez Szymona Majewskiego. Przy realizacji uczestniczyła agencja Scholz & Friends Warszawa. Wyprodukowało go studio TFP (producent: Mariusz Matwiejczuk), a postprodukcję zrealizowały studia Televisor, Ztudio i Burza.

Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Vizeum.

Maciej Burlikowski 1356 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.