Artur Suligowski pokieruje Heart & Brain e-Commerce
Wcześniej pracował jako country manager w berlińskim biurze Zalando.
Agencja oferuje usługi analityki, audytu, optymalizacji i strategii e-commerce dla sklepów i marek w internecie oraz wsparcie doradcze ad hoc, przeprowadzanie kampanii, optymalizację, tworzenie kontentu oraz produkcję.
– Od trzech tygodni otrzymujemy coraz więcej zapytań od klientów w sprawie doradztwa w kanale e-commerce. W chwili obecnej prowadzimy już wsparcie zarówno dla naszych długofalowych klientów, jak i nowych spoza naszego portfolio. Zdajemy sobie sprawę, że w obliczu obecnej sytuacji ten kanał stał się dla wielu marketerów kluczowy. A w odpowiedzi na tak intensywny popyt zdecydowaliśmy się rozbudować nasze struktury i stworzyć odrębną jednostkę, która w sposób zorganizowany jest w stanie pomóc i odpowiedzieć na rosnące potrzeby klientów – powiedział Tomasz Zawistowski, dyrektor operacyjny Heart & Brain.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.