MyMusic rusza z teaserową kampanią

Nowy projekt największej niezależnej wytwórni fonograficznej w Polsce zapowiadany jest hasłem "Idzie nowe".

Projekt jest skierowany do muzyków jako przedsiębiorców. Mają oni otrzymać narzędzia, które pomogą wykorzystywać w pełni ich artystyczny i biznesowy potencjał na rynku muzycznym. Co istotne w sytuacji obecnej pandemii, rozwiązanie ma pozwolić artystom bez wychodzenia z domu otrzymać wsparcie w dystrybucji i promocji ich muzyki.

Kampania będzie prowadzona przede wszystkim z wykorzystaniem kanałów własnych MyMusic. Jest już widoczna na profilach wytwórni na Instagramie, TikToku, Facebooku, YouTube, LinkedInie i Twitterze. Akcja ruszy na pełną skalę w czerwcu br.

MyMusic kieruje nową inicjatywę zarówno do muzyków będących na początku kariery, jak i do doświadczonych twórców, menedżerów i wydawców. Do udziału w testach można zgłaszać się do 20 kwietnia br. Więcej szczegółów na stronie www.idzienowe.mymusic.pl.

Wytwórnia fonograficzna MyMusic działa od 2001 r. Oprócz wydawania i dystrybucji płyt zajmuje się także organizacją eventów (m.in. koncert Stinga, Oficjalna Strefa Kibica UEFA Euro 2012, Halowy Puchar Europy w Windsurfingu na Stadionie Narodowym). Jest właścicielem marek muzycznych YoungStars i StartRap, modowej Niumi i merchandisingowej MerchIt.

 

 

 

Paweł Piasecki 392 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.