Apap z nową komunikacją reklamową [wideo]

To pierwszy spot dla marki leków przeciwbólowych zrealizowany przez agencję AżTuNagle.

Apap z portfolio USP Zdrowie wystartował z nową komunikacją, która wspiera konsumentów w czasie globalnej pandemii. Jest to pierwszy spot wizerunkowy w ponad 20-letniej historii marki. Zadaniem agencji było szybkie zareagowanie na bieżącą sytuację i stworzenie komunikacji wizerunkowej bazującej na autentycznych doświadczeniach Polaków, którzy pomimo trudnej sytuacji wspierają się nawzajem. Powstał spot opowiadający o tym, że w niepewnych czasach, kiedy wszystko dynamicznie się zmienia, ludzie wracają do tego, co jest dla nich ważne i do tego, co znają.

Jest to pierwszy spot dla marki Apap zrealizowany przez warszawską agencję AżTuNagle. Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie. Media zaplanował i kupił Wavemaker.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.