Jak się robi kampanie reklamowe bez wychodzenia z domu: Blik [wideo]
Marka pokazuje, jak można skoordynować zdalną pracę przy realizacji spotu reklamowego.
Kampanię zrealizowano całkowicie zdalnie.
- Postanowiliśmy pójść o krok dalej niż znane z innych produkcji nagrania telefonami. Dostarczyliśmy każdemu z aktorów odpowiednio przygotowaną i zdezynfekowaną paczkę ze sprzętem. Zapewniliśmy także transmisję na żywo online. Dzięki temu wszyscy zaangażowani, mogli pracować zdalnie, na pięciu oddzielnych planach reklamowych z udziałem 7 aktorów, dzieci i zwierząt - opisuje Paweł Kucharczyk, managing partner studia Media Ready, które odpowiadało za produkcję.
Za pomysł komunikacji i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, która razem z Media Ready należy do Group One. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG sp. z o.o., oddział Spark Foundry.
- Nasze dotychczasowe kampanie z udziałem MC Silka cieszyły się bardzo dużą popularnością. Często spoty z jego udziałem krążą w internecie dzięki naszym użytkownikom. Chcemy raz jeszcze wykorzystać ten potencjał, aby zwrócić uwagę na to, że zachowanie dyscypliny i pozostawanie w domu może ograniczać epidemię. Jednocześnie chcemy przypomnieć, że w tym trudnym czasie powinniśmy pomagać sobie nawzajem, dbać o bliskich – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor marketingu i PR PSP. - Shopsharing, czyli wspólne zakupy, podczas których jedna osoba kupuje dla wszystkich, mogą ograniczać ryzyko, zmniejszają kolejki. Na koniec można się rozliczyć zachowując zdrowy dystans, przelewem na telefon Blik - dodaje.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.