Advertiva członkiem Community International

Nowa organizacja powstała z połączenia CommWorld, do której należała poznańska agencja oraz Dialogue International.

Community International to europejska sieć niezależnych agencji komunikacji marketingowej i reklamowej.
Nowe stowarzyszenie rozpoczęło swoją działalność z początkiem 2020 roku, łącząc siły CommWorld i Dialogue International, które działały równolegle od 30 lat.

O jego wyjątkowości stanowi fakt, że zrzesza agencje reklamowe zarządzane bezpośrednio przez swoich właścicieli i oferujące skoordynowane działania na rzecz klientów na rynkach europejskich. Dzięki temu połączeniu wszystkie agencje członkowskie – w tym Advertiva - będą mogli korzystać z rozbudowanych umiejętności i doświadczenia, szczególnie na rynkach, na których do tej pory nie działały. Community International posiada dedykowaną spółkę w Brukseli, która ma na celu wykorzystanie siły swoich członków w przetargach unijnych dotyczących komunikacji marketingowej. Advertiva również stanie się udziałowcem EEIG.

Na mapce prezentowane są nazwy agencji wchodzących w skład Community International na poszczególnych rynkach europejskich.

Agencja marketingu zintegrowanego Advertiva zrealizowała kampanie ATL m.in. dla marek Porsche i Volkswagen, specjalizuje się też w programach lojalnościowych i wsparcia sprzedaży.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.