Artegence z kampanią telewizyjną dla PKO BP w kontekście #zostańwdomu [wideo]
Kampania nawiązująca do nadchodzących świąt wielkanocnych oraz akcji #zostańwdomu ruszyła 2 kwietnia.
Głównym celem projektu jest podziękowanie klientom PKO BP za odpowiedzialne bankowanie w czasie pandemii, zachęcenie do pozostania w domach oraz korzystania z internetowych rozwiązań takich jak aplikacja IKO czy serwis transakcyjny IPKO. Spot można było obejrzeć 2 kwietnia w TVP i w telewizji Polsat podczas specjalnego bloku reklamowego na rzecz walki z epidemią – „Reklama na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem”.
Poprzez nową kampanię PKO Bank Polski edukuje społeczeństwo na temat wygodnych, cyfrowych – bezpiecznych podczas epidemii – form zarządzania finansami.
Bank promuje odpowiedzialne zachowanie w dobie zagrożenia zdrowia i wprowadza specjalne zasady funkcjonowania swoich oddziałów czy centrali, gdzie zdecydowana większość pracowników pracuje zdalnie. Instytucja stale funkcjonuje, ale stara się jak najlepiej zabezpieczyć pracowników i klientów przed potencjalnym zarażeniem wirusem.
Całkowity dochód z emisji bloku reklamowego wyemitowanego 2 kwietnia zostanie za pośrednictwem Fundacji Polsat przekazany najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.
Za zakup mediów odpowiada Havas Media, a za koncept oraz produkcję spotu – agencja Artegence. Kampania potrwa do końca kwietnia.