Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska w zarządzie Isobar Polska

Dobrzyniecki objął stanowisko operations directora agencji, Tygielska awansowała na stanowisko growth directora.

Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska awansują w strukturach agencji Isobar Polska, należącej do grupy Dentsu Aegis Network. 
 
Dobrzyniecki objął stanowisko dyrektora operacyjnego agencji. Odpowiada m.in. za wdrażanie strategii Isobar w zakresie nadzorowanych kompetencji, nadzór nad realizacją założeń budżetowych oraz zdefiniowanie i kontrolę procesów. W nowej strukturze Dobrzynieckiemu podlegają szefowie strategii, kreacji, creative technology, technologii oraz contentu i e-commerce. 
 
Dobrzyniecki dołączył do Isobar we wrześniu 2018 r. Jako digital transformation product director odpowiadał za rozwój i standaryzację produktów digitalowych agencji. Przez ponad cztery lata związany był z grupą ZPR Media, gdzie kolejno pełnił role business development board representative, COO, managing directora oraz general managera. W latach 2008-2011 związany był z portalem NaszaKlasa.pl, a wcześniej przez sześć lat pracował w Interia.pl.
 
Sylwia Tygielska awansowała na stanowisko growth directora, stając na czele struktur client service i new business agencji. Jej podlegają client partnerzy odpowiedzialni za realizację działań dla wszystkich klientów Isobaru, a także Tomasz Targiński, new business director. W ramach nowej roli Tygielska będzie odpowiadać za wdrażanie strategii Isobar w zakresie client service, zarządzenie zespołami client service i ich wspieranie w zakresie rozwoju strategicznych klientów, negocjacji umów, ocen klienckich i metodyki pracy. Tygielska dołączyła do Isobar w 2017 r. Jako client partner zarządzała zespołami realizującymi działania dla Mastercard, Audi, a także dla McDonald’s i Biedronki. W roli szefa zespołów pracujących dla Mastercard i Audi zastąpiła ją Mania Kostrzewska. Tygielska do Isobar przeszła z agencji Brain, gdzie jako account director, a następnie client service director kierowała działem obsługi klienta, a także współzarządzała agencją. Wcześniej przez pięć lat związana była z Saatchi & Saatchi.
Maciej Florek 2391 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.