Skoda zaprasza do kupowania samochodów online

Hasło kampanii: "Włóż Skodę do koszyka".

Volkswagen Group Polska, importer i dystrybutor samochodów marki Skoda, przygotował kampanię reklamową zachęcającą do zakupu samochodów przez internet. Kampania pod hasłem: "Włóż Skodę do koszyka" będzie prowadzona online. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD. 

Platformę służącą do zamawiania samochodów online Skoda uruchomiła na początku ub.r., kiedy jeszcze nie było wiadomo o pandemii koronawirusa.

- Cały proces, począwszy od wybrania modelu samochodu, a kończąc na uzyskaniu zgody na leasing, odbywa się online i można go zrealizować korzystając ze smartfona czy laptopa. To unikatowe rozwiązanie, które Skoda jako pierwsza wprowadziła na polskim rynku, odpowiada na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Prezentując Salon Online na początku 2019 r., nie spodziewaliśmy się, że okaże się on tak przydatny w aktualnej sytuacji – komentuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Skody.

Maciej Burlikowski 1502 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.