Rusza promocja subskrypcji Newsweek.pl i Forbes.pl

W pakiecie filmy na Vod.pl oraz dostęp do Tidala.

Rusza oferta promocyjna subskrypcji internetowych Newsweek.pl i Forbes.pl w trzech różnych pakietach z dostępem do muzycznego serwisu streamingowego Tidal na 90 dni oraz - w zależności od pakietu - jednym, dwoma lub trzeba filmami z oferty vod.pl. Cena miesięcznego pakietu to 19,90 zł, roczny pakiet kosztuje zaś 199 zł (Forbes) lub 229 zł (Newsweek). Z oferty wyłączone są filmy, których cena w serwisie vod.pl wynosi ponad 20 zł.

- Nasza nowa oferta jest odpowiedzą na zmieniające się potrzeby na rynku usług cyfrowych. Wierzymy, że połączenie subskrypcji cyfrowych Forbes i Newsweek wraz z doskonałymi filmami i muzyką pozwala zaoferować w pełni nowoczesny cyfrowy produkt. Dotychczasowa oferta z filmami z Vod.pl cieszy się dużym powodzeniem, dlatego też spodziewamy się równie dużego zainteresowania nową ofertą z Tidal, szczególnie że jest dostępny w wersji hi-fi – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający treści płatnych w Ringier Axel Springer Polska.

W ramach subskrypcji Forbes.pl użytkownicy uzyskują nielimitowany dostęp do wszystkich treści Forbes.pl (oraz miesięcznika "Forbes Polska", magazynu "Forbes Women", tłumaczeń tekstów amerykańskiego Forbes.com, archiwalnych treści oraz Forum Ekspertów magazynu "Forbes").

W przypadku Newsweeka subskrybenci mają nielimitowany dostęp do wszystkich treści Newsweek.pl, tygodnika "Newsweek Polska", magazynów "Newsweek Historia", "Slow", "Living", "Psychologia", "Zdrowie", "Smart Travelling", archiwalnych treści oraz autorskich newsletterów pisanych przez publicystów "Newsweeka".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.