Najchętniej oglądane spoty reklamowe na YouTube w marcu [wideo]

Na pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard znalazła się reklama telefonu Samsung Galaxy S20 przygotowana przez agencję Leo Burnett.

Na pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard w marcu 2020 znalazła się reklama Samsung Polska Samsung Galaxy S20 | Zmień spojrzenie, która prezentuje zaawansowane możliwości aparatu fotograficznego w nowej serii smartfonów Samsung Galaxy S20. Tempo klipu podkręca energetyczny utwór “Rocket Fuel” w wykonaniu DJ Shadowa i De La Soul. Za kreację reklamy odpowiadała agencja Leo Burnett, a za zakup mediów w kampanii - Starcom. Spot uzyskał do chwili pisania tekstu prawie 4,88 miliona wyświetleń.

Drugie miejsce w marcu należało do klipu eobuwie.pl 15 PL. Ten pełen kolorów spot internetowego sklepu obuwniczego to wizytówka najnowszej kolekcji wiosna/lato 2020. Warto zaznaczyć, że za koncepcję i montaż, jak i realizację kampanii na 8 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej odpowiadała sama firma eobuwie.pl, zaś zdjęcia powstały przy współpracy z fotografem Wojciechem Rudzkim. Spot umieszczony na YouTube pod koniec lutego br. zebrał do 17 kwietnia prawie 8,86 miliona odsłon, czyli więcej niż lider marcowego zestawieniu.

Podium w marcu zamyka spot kampanii społecznej PKP Polskie Linie Kolejowe SA  #ŻółtaNaklejkaPLK na wszystkich przejazdach. Klip informuje o oznakowaniu 14 tys. przejazdów kolejowo-drogowych odblaskowymi naklejkami, które zawierają indywidualny numer przejazdu oraz telefony alarmowe. W przypadku awarii auta na przejeździe, zgłoszenie na nr 112 indywidualnego numeru przejazdu precyzyjnie określi miejsce zdarzenia, a kolejarze wstrzymają ruch pociągów. Spot ma już łącznie 5 880 808 wyświetleń

W marcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard na czwartym miejscu znalazło się wideo Halls Poland Halls Gumy, w którym gamerka przechodzi przez kolejne poziomy gry. Spot przygotowała agencja David, a media w kampanii zakupił Mindshare. Czołową piątkę zamyka przygotowana przez agencję Ogilvy reklama preparatu na katar i i podrażnioną śluzówkę nosa Sudafed Xylospray DEX.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking pięciu filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Polskie zestawienie YouTube Ads Leaderboard za marzec 2020 jest dostępne również na Think with Google.

Paweł Piasecki 737 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.