Artyści łączą siły w akcji One World: Together At Home [wideo]

Wielki koncert na rzecz wsparcia służby zdrowia odbywający się 18 kwietnia zostanie pokazany w Polsce dzień później w Canal+, MTV, Paramount Channel HD i Comedy Central.

Globalna akcja, zorganizowana przez Światową Organizację Zdrowia (WHO) i Global Citizen, organizację walczącą z nędzą na świecie, ma na celu zmotywowanie liderów sektora prywatnego do wspierania funduszu WHO COVID-19 Solidarity Response Fund.

Głównym elementem wydarzenia jest dwugodzinny program obejmujący występy artystów (na żywo i zarejestrowane wcześniej) oraz m.in. wywiady z ekspertami i historie pracowników służby zdrowia walczących na pierwszej linii z epidemią koronawirusa. Show będzie prowadzony przez gwiazdy amerykańskich sieci telewizyjnych: Jimmy'ego Fallona z „The Tonight Show”, Jimmy'ego Kimmela z „Jimmy Kimmel Live” i Stephena Colberta z „The Late Show with Stephan Colbert”. Lista gwiazd zaproszonych do udziału w koncercie "One World: Together At Home" przez Lady Gagę jest bardzo długa. Są na niej m.in. Andrea Bocelli, Alanis Morissette, Billie Eilish, Chris Martin (Coldplay), Elton John, Lang Lang, John Legend, Paul McCartney, Alicia Keys, Celine Dion, Jennifer Lopez i Pharrell Williams.

Wydarzenie, przypominające skalą pamiętny koncert Live Aid z 1985 roku, będzie transmitowane 18 kwietnia o godzinie 20 czasu wschodnioamerykańskiego (EST) na antenach stacji ABC, BBC, CBS, CMT, MSNBC, MTV Networks, NBC i Peacock. W Polsce będzie emitowane 19 kwietnia na antenach MTV Polska (godz. 20:00), Canal+ (godz. 21), Paramount Channel HD (godz. 22:20) oraz Comedy Central Polska (godz. 23:05).

Program telewizyjny poprzedzi sześciogodzinna transmisja z całego świata dostępna  na platformach online: Alibaba, Amazon Prime Video, Apple, Facebook, Instagram, LiveXLive, MSNBC, Tencent, Tencent Music Entertainment Group, TIDAL, TuneIn, Twitch, Twitter, Yahoo i YouTube. Wśród gwiazd tego streamingowego wydarzenia są m.in. Michael Bublé, Ellie Goulding, Hozier, Kesha, Annie Lennox, John Legend, Lang Lang i Zucchero.

Długa jest także lista czołowych marek wspierających akcję na rzecz COVID-19 Solidarity Response Fund WHO oraz regionalnych organizacji charytatywnych. Są na niej Analog Devices, Cisco, Citi, Coca-Cola, GlaxoSmithKline, IBM, Johnson & Johnson, PepsiCo, Procter & Gamble, State Farm, Target, Teneo, Verizon, Vodafone i WW International.

Więcej informacji o kampanii współorganizowanej przez Global Citizen można znaleźć na globalcitizen.org. Informacje na temat COVID-19 Solidarity Response Fund dostępne są na www.who.int/COVID-19 .

Paweł Piasecki 392 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.