PR-em w kryzys, czyli jak prowadzić komunikację w czasie i po pandemii?

Odpowiedzi poszukają 24 kwietnia uczestnicy konferencji online liderów branży PR.

Pandemia koronawirusa to czas, w którym firmy szczególnie muszą zadbać o wzmocnienie pozycji rynkowej i o zaufanie swoich klientów. Jak to zrobić? Jedyną drogą jest rzetelna i otwarta komunikacja. O tym, jak efektywnie ją prowadzić, opowiedzą branżowi eksperci już 24 kwietnia podczas webinarium „PR-em w kryzys, czyli jak prowadzić komunikację w czasie i po pandemii?”, organizowanego przez Związek Firm Public Relations.
 
Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do prezesów i członków zarządów firm, a także osób odpowiedzialnych za komunikację i marketerów organizacji. W czasach bezprecedensowego kryzysu epidemii COVID-19 stoją oni dziś przed wyzwaniem, jak zaprojektować i prowadzić strategię informacyjną, pozwalającą na utrzymanie oraz wzmocnienie reputacji firm i marek, którymi kierują. Jak budować relacje w trakcie pandemii? O czym mówić? Jak dobierać język i ton komunikatów? W jaki sposób i z jaką częstotliwością formułować przekazy? Intensyfikować projekty czy je ograniczać? Jak – długofalowo – nie tylko obronić, ale też wzmocnić pozycję firmy i przygotować ją na nową rzeczywistość?
 
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań z obszaru zarządzania komunikacją udzielą eksperci firm członkowskich ZFPR. Wśród prelegentów znajdą się też eksperci odpowiedzialni za komunikację globalnych i lokalnych marek w Polsce. Podzielą się rekomendacjami oraz wskażą  konkretne  narzędzia, pomagające prowadzić komunikację nie tylko w czasie pandemii, ale również w okresie wychodzenia z kryzysu. Istotnym elementem wydarzenia będzie analiza zrealizowanych kampanii pokazujących, jak w tym wyjątkowym czasie prowadzić skuteczną komunikację, realizującą cele organizacji, a zarazem odpowiadającą na zmieniające się warunki rynkowe oraz zachowania i oczekiwania konsumentów.
 
Start konferencji w formie webinaru już 24 kwietnia (piątek)o godz. 10:00.
 
Więcej informacji, program konferencji oraz rejestracja: www.zfpr.pl/prem-w-kryzys
 
"Media Marketing Polska" jest patronem konferencji.
Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.