Havas Media Group i Ministry of Creativity z ofertą Online Experience

Oferują klientom wsparcie organizacyjne i kreatywne przy wydarzeniach online, w tym konferencjach, spotkaniach i warsztatach.

Pandemia koronawirusa zmienia krajobraz w wielu branżach, także w obszarze szeroko pojętej branży MICE. Wychodząc naprzeciw sytuacji i oczekiwaniom klientów, Havas Sports & Entertainment, jednostka zajmująca się projektami specjalnymi w agencji mediowej Havas Media Group, łączy siły z agencją event & live marketing z doświadczeniem na rynku Ministry of Creativity. Dwie agencje członkowskie Klubu Agencji Eventowych przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR stworzyły projekt kreatywny Online Experience, w ramach którego oferują klientom organizację oraz wsparcie kreatywne przy takich wydarzeniach online jak konferencje, spotkania, warsztaty czy eventy.

Wydarzenia online pozwalają zachować standardy eventowe, a przeniesienie ich do świata cyfrowego ma wzbogacać je o nowoczesne technologie audiowizualne przy jednoczesnej redukcji kosztów. Wspólna
oferta Havas Sports & Entertainment i Ministry of Creativity zakłada wsparcie kreatywne, technologiczne,
mediowe i social mediowe.

– W obecnej sytuacji o klasycznych eventach na razie nie ma mowy, ale przecież klienci prowadzą działania marketingowe i stale szukają możliwości dotarcia do swoich obecnych i potencjalnych konsumentów –podkreśla Aleksandra Marciniak, head of Havas Sports & Entertainment w Havas Media Group. – Postanowiliśmy więc, bazując na naszych wspólnych doświadczeniach, zaoferować usługę, która pozwoli na ciekawe działania, przy jednoczesnym wykorzystaniu obecnych możliwości technicznych. Głęboko wierzymy, że kompetencje HSE i Ministry of Creativity – od kreacji i realizacji niesamowitych wydarzeń po ich połączenie z całą strategią mediową i komunikacyjną – pozwolą na uszycie atrakcyjnych propozycji na miarę potrzeb i możliwości naszych klientów.

Katarzyna Kacprzak 697 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.