"Balcony Stories" - nowy format w MTV, Comedy Central oraz VH1 na czasy koronawirusa [wideo]

Krótkie wideoklipy tworzone są podczas kwarantanny przez widzów z różnych krajów.

Nadawca kanałów telewizyjnych Viacom wprowadza nowy format "Balcony Stories". Będą to krótkie klipy ilustrujące pozytywne emocje, które towarzyszą ludziom w domach w czasie pandemii. Produkcja powstaje we współpracy z Fremantle i wykorzystuje treści tworzone przez widzów. W Polsce nowy format pojawi się m.in. na antenach MTV Polska, Comedy Central oraz VH1.

- "Balcony Stories" to sposób na dzielenie się zabawnymi i emocjonalnymi historiami, którymi wszyscy żyjemy, z naciskiem na fakt, że jesteśmy razem. Odzwierciedlają empatię, kreatywność i pozytywne wibracje z całego świata - twierdzi Raffaele Annecchino, prezes ViacomCBS Networks EMEA.

Format jest produkowany w 27 językach i będzie nadawany na 100 kanałach w 130 krajach od poniedziałku do piątku, codziennie po cztery odcinki.

Maciej Burlikowski 1354 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.