Play przejmuje Virgin Mobile
Za kwotę nieco ponad 60 milionów złotych zyskuje 400 tys. klientów.
Virgin Mobile Polska działa od 2012 r., obsługuje ok. 400 tys. klientów (kart SIM). To poziom, który firma utrzymuje od 4 lat. Jej prezeską od 2015 r. jest Grażyna Piotrowska-Oliwa, była szefowa Centertela (komórkowej części dzisiejszego Orange Polska). W 2017 r. firma miała 98 mln zł przychodów.
Play obsługuje blisko 13 mln klientów (kart SIM), a jego ubiegłoroczne przychody przekroczyły 7 mld zł.
Choć w komunikacie Playa o przejęciu nie ma o tym ani słowa, to można się spodziewać, że marka Virgin Mobile zostanie zachowana (chyba że są jakieś inne warunki umowy licencyjnej) i będzie działała nadal w sieci Playa jako wirtualny operator - tak jak jest to w przypadku Red Bull Mobile.
Play wydał w ub.r. na reklamy 400 mln zł (wydatki cennikowe; źródło: Kantar), zaś VMP - 6,4 mln zł.
Dla Virgin Mobile Polska pracowały reklamowo m.in. agencje Gong, iProspect oraz dom mediowy Mindshare. Dla Playa pracują m.in. agencja reklamowa Grandes Kochonos i dom mediowy MediaCom Warszawa.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.