Joanna Staude-Potocka pokieruje marketingiem Żabki

Do tej pory była doradczynią zarządu firmy Żabka Polska. Wiele lat pracowała zagranicą na stanowiskach kierowniczych w koncernie Danone.

Joanna Staude-Potocka, od pażdziernika ubiegłego roku doradczyni zarządu firmy Żabka Polska w obszarze komunikacji zewnętrznej i strategii marketingowej, objęła stanowisko dyrektor marketingu. Przejmuje tym samym pełną odpowiedzialność za cały obszar marketingu w spółce.

Staude-Potocka ma wieloletnie doświadczenie w pracy w firmach z branży FMCG: Danone, Sara Lee oraz Kraft Foods. Ostatnie 9 lat spędziła poza Polską, m.in. na stanowisku dyrektor marketingu Danone Dairy w Japonii, a wcześniej jako dyrektor marketingu Danone Waters w Indonezji oraz Turcji. Pracę w Danone rozpoczęła jako dyrektor marketingu Żywiec Zdrój.

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience liczącej ponad 6,1 tys. placówek prowadzonych przez ponad 4,3 tys. franczyzobiorców.

Maciej Burlikowski 1380 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.