Resolution: konsumujemy coraz więcej wideo i social mediów
Zasięgi się zwiększają, a koszty prowadzenia kampanii spadają - wynika z raportu "In Data we trust. Re-Forma w digitalu?".
Agencja Resolution z grupy OMD opublikowała nowy raport "In Data we trust. Re-Forma w digitalu?", oparty na badaniu obejmującym 340 respondentów, który pokazuje, jak pandemia koronawirusa zmieniła biznes i świat mediów. Zawiera analizy i komentarze Anny Elwart (managing director), Pawła Ważyńskiego (marketing platforms director), Agnieszki Mróz (business integration manager), Weroniki Golon (communication planner), Arkadiusza Parzyszka (programmatic manager) oraz Kai Bielawskiej (PR & marketing manager)
Kluczowe wnioski z publikacji:
- 94 % Polaków w obliczu pandemii zmieniło swoje zwyczaje zakupowe.
- O 14% wzrosły zamówienia jedzenia z dostawą online.
- Koszt zakupu reklamy w You Tube spadł o 30%; spada koszt wyświetlania reklam.
- 48% użytkowników deklaruje, że częściej korzysta z social mediów i portali informacyjnych.
- Kategoria zapytań typu DIY rośnie w wyszukiwarce Google i na YouTube.
- Wzrost popularności serwisów VOD - w tygodniu świątecznym 51% respondentów zadeklarowało, że oglądało ich więcej. W okresie trzech tygodni, które obejmowało badanie, 48% zadeklarowało wzrost zainteresowania takimi platformami jak Player czy Ipla.
- Znacznie wzrosły oglądalność telewizji i czas spędzany przed ekranami, co przekłada się na niższy koszt dotarcia.
-> Cały raport można pobrać tutaj
Badanie Grupy OMD, realizowane na próbie 1020 osób, w falach tygodniowych 340 respondentów z grupy all 16-49 miasta 20 tys.+, średnia krocząca trzytygodniowa.
Komentarze
Artykuły powiązane