Wojciech Mann reklamuje piwo Tyskie [wideo]
W kampanii wykorzystano amatorskie nagrania wideo dla "podtrzymania ducha" w czasie epidemii.
- Dziś mimo różnic łączy nas jedno – chcemy choćby namiastki normalności. Uznaliśmy, że to moment, by oddać głos fanom Tyskiego. Polacy, przechodząc na TY pokazują, że umiemy wzajemnie dodawać sobie otuchy. Bardzo się cieszę, że do tych głosów dołączył Wojciech Mann, za którego audycją tęsknimy co piątek pewnie tylko trochę mniej niż za powrotem do normalności - mówi Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie.
- Idea naszego filmu zrodziła się w sumie z analogii, w jakiej znalazł się niedawno Wojciech Mann. Z dnia na dzień stał się rozbitkiem podobnie jak my wszyscy. Bez swoich słuchaczy został w pewnym sensie sam. Stąd pomysł, żeby jednak pokazać, że w eterze jest nadzieja na lepsze jutro - uzupełnia Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.
Koncepcję akcji i komunikację opracowała agencja Gong, za reżyserię odpowiadał zespół Andiamo, a za produkcję - studio Shoot Me. Planowaniem i zakupem mediów dla KP zajmuje się dom mediowy Zenith, a wsparciem PR - agencja Tailor Made PR.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.