Lewandowski przygotował dla Huawei reklamę w domu [wideo]
Film z udziałem najpopularniejszego polskiego piłkarza umieszczono m.in. na Instagramie.
Zdaniem Doroty Haller, dyrektor marketingu Huawei Consumer Business Group Polska, nawet w tak trudnych okolicznościach marki nie powinny milczeć - milczące idą bowiem w zapomnienie.
- Cieszymy się, że udało nam się namówić Roberta Lewandowskiego do spróbowania sił w zupełnie nowej dla niego roli. Pozwoliło nam to przekuć ograniczenia w kreatywne działanie i mam nadzieję, że filmy wyprodukowane >self made< przez Roberta Lewandowskiego spodobają się publiczności i zbliżą do marki Huawei - mówi Haller.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.