BNP Paribas przekonuje: #JeszczeBędziePrzepięknie [wideo]

Motywem przewodnim działań jest przebój zespołu Tilt.

#JeszczeBędziePrzepięknie - pod takim hasłem rusza kolejna akcja Banku BNP Paribas, która jest formą wsparcia w czasie epidemii i wpisuje się w dotychczasowe działania banku na rzecz walki z koronawirusem. Motywem przewodnim działań jest znana piosenka zespołu Tilt "Jeszcze będzie przepięknie".

- Jeszcze będzie przepięknie, jeszcze będzie normalnie - słowa piosenki, które dodają otuchy i pozwalają uwierzyć, że wrócimy do normalności. Jestem przekonany, że będzie to inna normalność niż ta, którą pamiętamy. Wrócimy do normalności opartej na wartościach, zaufaniu i wspólnocie, a nie do wyimaginowanego "lepszego jutra". Do codzienności, razem z jej niedogodnościami i utrudnieniami, ale jakże przepięknej. Wpieramy walkę z COVID-19 w tym trudnym okresie na wielu płaszczyznach, tym działaniem chcemy dać nadzieję i nieść pozytywne emocje nam wszystkim, którzy tego bardzo potrzebujemy w obecnej sytuacji - mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w Banku BNP Paribas.

Za przygotowanie koncepcji i realizację kampanii odpowiada butik marketingowy ADHD Warsaw, za produkcję spotu reklamowego Warsaw Production. Reżyserem filmu jest Miłosz Sakowski.

Maciej Florek 2146 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.