"Ostatni Twój Weekend" z grand prix i 4 złotami Andy Awards
- Od samego początku wiedzieliśmy, że robimy coś wyjątkowego. - mówi Maciej Kozina, associate creative director w VMLY&R New York, współtwórca projektu.
Projekt zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów - Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, otrzymał najwyższe wyróżnienie, tzw. Grandy (odpowiednik grand prix) oraz złoto w kategoriach: bravery, reset, craft oraz idea w międzynarodowym konkursie Andy Awards.
- Od samego początku wiedzieliśmy, że robimy coś wyjątkowego. Jednak nie spodziewaliśmy się, że "Ostatni Twój Weekend" zaliczy tyle "pierwszych" nagród dla przemysłu kreatywnego w Polsce. Z wiadomych powodów wszelkie gale są przekładane i/lub szukają formuły digitalowej, w której można ogłosić wyniki. Tymczasem brak zgiełku pomaga skupić się na kolejnych projektach. A wydaje mi się, że zawsze powinniśmy szukać kolejnej rzeczy, którą będziemy się ekscytować. Niezależnie od tego, czy na końcu drogi czeka jakieś wyróżnienie - komentuje Maciej Kozina, associate creative director w VMLY&R New York, współtwórca projektu.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.