T-Mobile sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Umowa z PZPN została podpisana do końca 2022 r.

Operator telekomunikacyjny T-Mobile Polska (Deutsche Telekom) został sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Umowa z Polskim Związkiem Piłki Nożnej (PZPN) została zawarta do końca 2022 r. Wartości kontraktu strony nie ujawniają.

Logo T‑Mobile pojawi się na bandach reklamowych na stadionach, a także na ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach, plakatach. Będzie także umieszczone na stronie internetowej PZPN oraz na portalu Łączy Nas Piłka. W związku z podpisaniem nowej umowy sponsorskiej operator zapowiada także specjalne promocje i oferty dla kibiców piłki nożnej.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.